Fruktsallad och solsken

​Åh, vad fint väder det är ute idag! Iallafall här i Gävle. Termometern står på 18 grader och solen bara skiner. Nästan helt vindstilla också. Så jag och Filip ska sätta oss i jacuzzin och äta fruktsallad och glass som mamma har gjort i ordning. Ikväll blir det grillning ännu en gång. Vårkänslan på topp!!!

30 reaktioner på “Fruktsallad och solsken”

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *