Plock

IMG_1223
IMG_1227
IMG_1232

Blev plockmat med familjen ikväll vilket var otroligt gott som vanligt! Parmaskinka, mozzarella, tomat, vitlöksbröd och kex med vitlöksost är ju svårslaget. Det blir lugnt och mysigt ikväll igen vilket jag inte klagar på. Ni får ha en underbart go lördag, så hörs vi!!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *