Outfit och nyklippt

IMG_5398

sas

Lite slarviga bilder på dagens outfit både med och utan regnjacka. Idag har det verkligen regnat men så länge man är inomhus tycker jag det är supermysigt! Efter skolan drog jag till frissan och kapade av håret en del, blev jättenöjd :) Bättre bilder på håret kommer senare, imorgon är det fredag mina hjärtan.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *